Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Eπιμόρφωση Διευθυντών Γυμνασίων Ν. Φθιώτιδας στην περιγραφική αξιολόγηση



Τη φιλοσοφία, τις αρχές και τις μεθόδους της περιγραφικής αξιολόγησης, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμμματος που εκπόνησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), παρουσίασαν και ανέλυσαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του Περιφερειακού  Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδος προς τους Διευθυντές των Γυμνασίων του νομού Φθιώτιδας, στο πλαίσιο επιμορφωτικής ημερίδας που πραγματοποιήθηκε την Tετάρτη, 27-03-2019 στο 3ο Γυμνάσιο Λαμίας.

Το πρόγραμμα ανέλυσαν οι Συντονιστές Εκπ/κού Έργου κ.κ. Χαρ. Ανδρεόπουλος (κλ. ΠΕ01), Γιωρ. Γιάννακας (κλ. ΠΕ04) και Ηλ. Ρήγας (κλ. ΠΕ11) παρουσιάζοντας και τα αποτελέσματα του προγράμματος της πιλοτικής εφαρμογής της περιγραφικής αξιολόγησης που υλοποιήθηκε σε σχολεία υποχρεωτικής εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία) ανά την επικράτεια κατά τη χρονιά 2017-2018, ενώ κατά το μέρος που  αφορά  τη περιγραφική αξιολόγηση στα σχολεία Ειδικής Αγωγής μίλησε σχετικώς ο αρμόδιος Συντονιστής Εκπ/κού Έργου Ειδικής Αγωγής κ. Ευθ. Γκούμας. Χαιρετισμό στην ημερίδα απηύθυνε ο Οργανωτικός Συντονιστής του ΠΕ.ΚΕ.Σ. κ. Χρ. Μαρκαντώνης (κλ. ΠΕ70), ο οποίος αναφέρθηκε στο επιμορφωτικό ρόλο του ΠΕ.ΚΕ.Σ. και την παιδαγωγική  υποστήριξη που παρέχει προς τα σχολεία.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου